20:20

İlk konuğumuz SEVGİLİ GÜNEŞ ..HOŞGELDİ:)


Merhaba.

Öncelikle bir tanışalım istedim.

İsmim güneş. Blog yazarıyım.

Gecekondu mahallesin de sokak kedisiyim.

Beyaz kedi Öykü yü uzun zamandır sokakta görüp onun arkadaşlarıyla ilgili yaptıklarını yazdığı güzel blogu okuyordum

. Sonra bir gün onun minik kızı jaleyi gördüm. Ve mır mır bağırdım. Konu sokak ve kedi dostlarımız olunca saatlerce konuşup , hayvan sever biri olarak düşüncelerimiz her zaman onların yaşam kalitesi , yaşam standartını yükseltmek için elimizden geldiğince sizi bilgilendirmek için , arkadaşım öyküden sayfasında kendime bir sepet istedim.

Oda dedi güneş sen hiç sokak kedisinin sepette yattığını gördün mü?

Ben köşelerde kalmış , tırmalayan ve canım acıyınca bağıran bir kediyim ama çok kırılganım. Yanımda olman beni mutlu eder. Sepetimiz yok ama istediğinde geleceğin bir blogumuz var.

Ne zamandır haberdar olduğum ve dünya kediler gününde herkesin orda bir yerler de sevdiğimiz dostlarımız için bir şeyler yapabileceği bu güzel blogda beni misafir etmekten mutluymuş :)

ben yerleşmeye geldim. Adım güneş adımı küçük harfle yazıp hiçbir özel ad içermeksizin mır mır mırlayacam buralarda. Bu da ilk yazım.

_____________________________________________________________

Hoşgeldin Güneş kedi..Giderek çogalacagımıza ınanıyorum burada..

yerı gelecek hayvan dostlarımıza aıt guzellıklerı yerı gelecek duyuruları yerı gelecek kayıp hayvanlarını arayan ınsanların seslerını duyuracagız.. Belkı bazen sokaktakı bı hayvanı sahıplendırecegız burdakı seslenıslerımızle..

Kurulus amacımız hayvan sevgısı.. Emınım bu konuda paylasacak cok dostumuz var..

sımdıden hepsıne ve sana teşekkur ve sevgılerımle..

Aramıza hosgeldın.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Buyrun size ilgi delisi bir kedi :))))

http://www.youtube.com/watch?v=8ll4IQZvu7k&feature=player_embedded

eFLaTuN dedi ki...

İlk yazında yanında olmak istedim.

Mutlu oldum. :)

Yorum Gönder