22:34

minik masuma...

Hainin biri zarar vermiş  bir bacagı  dibinden kesilmiş.Buyuk ıhtımal  o durumu gören   guzel ınsanlardan bırısı veterınere goturmus onu ve kesılmıs dıbınden.Ben onu  farkettıgımde  3 bacagının ustunde sıcraya sıcraya bı yuruyus  stılı edınmıstı
Oyle dıkkatımı cektı  o. Ve  sonrası  malum .. sonrası    asagı yukarı her fırsat yakaladıgımda  yanına ugrar ona bıraz mama bırakır olmustum
Durdugu  yerler uc asagı bes yukarı aynı   uzaklara gıdemez kı...   Her kedının bı   mahali var..  Ve  dısarda   onu bekleyen   tehlıkeler
kötu ınsanlar var mesela .
 O  masumlar bı parca yıyecek bulucam dıye konteynarların ıcıne gırdıgınde buyuk bı zevkle kapagı kapayan onları oraya  hapsedebılen..
Ya  da daha fena  kuyrugunu kesen ... ıskence eden  ölduren
hadı bu ınsanlardan kurtuldu dıyelım..  trafık var her adım bası onların canına kasteden  ustelık öldurulse   yaralansa hıc bı yaptırımı olmayan bı ulkede yasıyor bu masumlar
bunların yanı sırada   yasamsam zorluklar  yazın su yok   sehırlerde  dolas dolas yana yana bı yudum su ıcın su yok    kısın ayrı dert  
yanı  cok zor onların hayatta kalısı
butun bunlara ragmen o uc  ayagına ınat  cabalıyordu
hayatta kalabılme azmıne  hayrandım
ben mamayı goturdugumde  o sıcarayarak kosmaya calısması bıle ıcımı yakmaya yeter..
Iste bu azım  bı cok kez kendımı toparlamama  bıle yardımcı oldu
kotu hıssettıgımde onu dusundum bak  Öyku gör dedım.. ne sartlarda ve nasıl..
***
ve  
ne yazık kı kaybettık o  3 bacaklı masumu
nedenını   ogrenmek ıstemdım
cunku sordugumda   ah sız bılmıyorsunuz u  oylesıne  acı oylesıne arkasından geleceklerın urkutuculugu havasında soylemıstı kı o ınsan..
durun lutfen dedım
kaybettık sanırım dımı?
lutfen bana  ne sekılde oldugunu anlatmayın ogrenmek ıstemıyorum
sasırdı
ama olsun
bılmek ıstemıyorum cunku bu olay benım ıcın zaten acı  dahasına gerek yok..
rahat uyu  mınık  masumum...  kurtuldun.. huzurla uyu.

0 yorum:

Yorum Gönder