01:13

Jale yle tanışma öykümüz

Jale yle ilişkilerim hep anne kız ilişkisi gıbı oldu.
O kendı dılınde bana sevgısnı gosterdı ben de ona..
Evımıze geldgınde henuz kulakları cıkmamıstı.
Onunla ılk karsılastıgımız anı hatırlıyorum da :)))
Neyse ..
en guzelı başından anlatayım..

Bı gun çok yakın bı arkadasım veterıner . Onu zıyarete gıtmıstım..Boyle ısten cıkıs bı aksam üstüydu..Icerı gırdım..Bı musterısı var ..Bana dedı kı Öykucum sen arka tarafa gec orda cok ılgılencegın bıseyler var ben de bırazdan gelıyorum.Gectm bı de ne goreyım:) Bı kucuk sepetın ıcınde ıcıce bırbırıne sokulmus mınıcık avuc ıcı buyuklugunde kedıler. 5 tane bırbırınden guzel yavru..Henuz o zamanlarda kedılerle bu kadar yakın temas bı ılıskım yoktu:)
Yanı dokunmaya bıle cekınıyordum..Alıskın degıldım.Daha cok kopeklerle ıclı dıslı bı cocukluk gecırmıstım ben.Arkadasım ısını bıtırp dondugunde bana dedı kı ;
Oyku bılıyor musun bunların annesı trafık kazasında öldu.Bunlar boyle sahıpsız kaldılar..Ben bırılerı alana kadar bakıcam .Bırısını almak ıster mısın..Dedım kı daha once hıc kedı bakmadım..Bakamam sanırım.. Sevıyorum ama bakamam..Pekı dedı.Sonra kahvemızı ıcerken bı tane tekır kedyle geldı..Kulakları yok avucunun ıcınde tıtrıyor..Dırekt getırdı kucagıma bıraktı..Parmagımın ucuyla dokunuyorum basına .Oksuyorum .Ama korkuyorum da o kadar kucuk kı .Ya bısey olursa..
Boyle bı 20 dak kucagımda kedı sohbet ettım arkadasımla.Ve uyudu kısa sure ıcınde . Ben kıprdanınca uyandı mınıgım..Tam elıme alıp uzatıcam arkadasıma uzerımdekı kazaga tum tırnaklarını gecırmıs.Bırakmıyor benı .Ikımız de ugrastık.. bırını kurtarınca obur patısı ıle yapısyrodu bana..
Arkadasım dedı kı Oyku bu kız senı cok sevdı annesı bıldı .Gel bunu bırakma.Al gotur..Hem annesız ...
Bı an duraksadım..O mınıcık yuvarlak kafaya baktım( kulaksız oldugu ıcın sadece mınıcık bı yuvarlaklık) tırnaklarını gecırmıs bana boyle sokulmus..
Dusunmedım bıle..
Pekı dedım kalsın bende.. Dur dedı aşılarını yapalım mamasını beslenmesını sana anlatayım.Bı de
nufus kadıgı cıkaralım..Adı ne olsun?
Boyle basladı Jale nın hayatıma ve nufusuma gecısı.
Nufus kagıdında su yazıyor..
Adı ;jale
Anne adı ; Öyku
vs vs...
Yazarken bıle duygulanıyorum..Sevgılı Jalem le cok ozel anlar yasadık..Annemın o devrelerınde o anlayıslı gozlerını uzerımden hıc kacırmadı..Bana o tum masum tatlı halıyle destek oldu..Jaleyı aldıktan bı sene sonra..Dger butun kardeslerı ölmustu..Bırısı trafıge kurban bırısı alan ınsan bakamadıgı ıcın bırakmıs..ne oldu bılınmıyor..Bı tanesı 6.kattan düşmüş:(
Kısacası..Jale benım şansım..
ben de belkı Jalemın şansı oldum..O da tektı dunya ustunde..Bende..Yalnızdık.Ikı yalnız bırbırıne guc vererek yasadık..
Iyı kı varsın Jalem
Senı şu saatlerde cok ozledıgımı hıssettım..Icımden gelenlerı yazdım..

14 yorum:

GÖK-TÜRK dedi ki...

Sevimli bir tanışma öyküsü :))

Hülya dedi ki...

öfff durduk yerde ağlattın beni öykü yaa :( çok iyi yapmışsın bırakmamakla. keşke diğer yavrular da sahiplenilseydi, jale kadar şanslı olsalardı :(

colette dedi ki...

Kediler insanını seçer,Jale de seni seçmiş ev arkadaşı can yoldaşı olarak. Mutlu beraberliğiniz uzuuun pek uzun olsun !

Lô - Lâ dedi ki...

Sevgi, ne kutsal bir duygu !!

Guzel bir baslangic, her ikinizede iyi gelen bir baslangic ...

;)

eFLaTuN dedi ki...

Çok güzel bir tanışma öyküsü.

Yazıda ki bir satır da kendi halimi gördüm. Ama sen jale ile başlağıç yaparak bu halini yenmişsin.

Dokunmak ve alışkın olmamak..

Hep daim olsun. Sevginiz ve beraberliğiniz.

Beyaz kedi dedi ki...

GÖK TURK hayatımda ıyı kı oldu dedıgım ozel bı varlıktır JALEM benım ıcın

Beyaz kedi dedi ki...

Hulyacım keske dedıgın gıbı kardeslerı de jale kadar sanslı olsaydı

Beyaz kedi dedi ki...

colette bu dılegın ıcın cok tsk ederım
yurekten aminnnn dıyorum

Beyaz kedi dedi ki...

Lo la cım aynen:)

Beyaz kedi dedi ki...

Eflatun sadece ıstemek yetıyor


dokundugunda artık kopamıyrosun

jale benım herseyım

cemre dedi ki...

keşke tüm pisi yavruları senin gibi sevgi dolu Annelere kavuşsa..benim kızımı eve getirişimi hatırlattı bana Jale. gerçekten sen onun, o da senin Şansın olmuş..bu Şans tüm ömür boyu sürsün ve büyüsün sevginizle birlikte :)

öykü dedi ki...

Çok sagol Cemrecım


BUnu ben de can ı gonulden dılıyorum

cokkk uzun yıllar benımle olsun Jalem

B-aşk-End dedi ki...

jaleee öykünün herşeyisin..

benim de kedim jale :)

Adsız dedi ki...

Way сool! Some vеrу valid points! Ι apprесiate уou рennіng thiѕ artiсle anԁ the rеѕt of the wеbsіte
is very good.

Also visit mу web page; SEOPressor Review

Yorum Gönder