04:37

kedi sözlügü



Kedi Mırlama sözlüğü :) Gülücüklük

Mrooww : Seni seviyorum..
Miioo-oo-oo : Aşığım be aşık , aç şu kapıyı dışarı çıkalım!
Mrow : Bir yerden sesler geliyor..
Miaowbu : Beni beslemeyi unuttun!
Rroww-mırr : Lütfen , şu tuvalet kabımı temizle artık , altıma yapacam yoksa , tutamıyorum.
Miaowmiaow : Hadi oyun oynayalım yaa.
Mmiooiaww : Burda ne kadar az oyuncak var farkında mısın , bir de elindeki sallaıyorsun bana.
Mmewwwwew : Eve biri geldi galiba. Gidip bak ben yatağın sıcak tarafına geçeyim.
Raowww : Hımm oyuncak olmadığına göre gidip şu koltukta tırnaklarımı bileyeyim bari.
Mrowwwww : Şimdi hatırladım aklımın bir tahtası veterinerde kalmış..
Rawwarawww : Ah canım et mi getirdin. Sana mutfağa kadar eşlik edeyim
Guuurrrrr : Miskin miskin güneşlenmenin tadına da doyulmuyor.
Me-e-eek-ekk : Bu böceği yakaladık mı, öğle yemeğimize bir çeşit katmış olacaz.
Mraaakkkk : Ah be , bir kuş be , şimdi yakaladım seni.


---------

Bu sevımlı dıaloglar yazarımız GÜNEŞ ten..

Teşekkur edıyrum kendısıne.

4 yorum:

Selestia Hülya Karayel dedi ki...

:)))))))

Modavesaire dedi ki...

hihii çok şeker:))gerçekten doğru ama , kedi besleyenler bilir bu sesleri, ben dahil:))

Öyküsel dekorasyon dedi ki...

:))

Cemre dedi ki...

süper :)))

Yorum Gönder